schakelbrommer lekt olie op 2 plaatsen waar kan dit aan liggen?

Het gaat om de schakel olie. Ik heb er voeige week wat bijgevuld maar het begon pas na 5 dagen te lekken. Hij lekt het meest na een stukje rijden. Kan het zijn dat er teveel in zit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Ja en dat is super de super link ! Dat drukt je pakkingen er uit . Haal de olie er uit en doe de test . Dus lekt de brommer nog dan ? Oei in het gunstigst een nieuwe pakking . Hoe de olie er uit te halen of iets kantelen , ja als als er geen aftap punt is . Of met een grote pipet er wat uit halen . Succes