ik heb peugeot speedfight 3 2 takt luchtgekoeld gekocht, hij rijdt max 40. kan ik sneller gaan door het luchtschroef van de carburateur af te stellen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Het zal niet veel effect hebben, omdat er een begrenzer op zit. Zonder begrenzer zal de scooter een stuk sneller zijn.
9 jaar geleden
Nee dat zou ik niet doen. als je wilt dat hij harder gaat kan je de varioring eruit halen. je moet dan even goed opzoeken hoe dit werkt. het is niet heel moelijk. ook zou je een andere uitlaat erop kunnen zetten dan gaat hij een stuk harder. maar ook dan moet de varioring eruit zijn. als hij dan nog niet hard genoeg gaat kan je er een andere carburateur onder leggen. hier heb je wel wat ervaring voor nodig.