Gelden scooter schadevrije jaren ook voor je auto verzekering?

Dus stel ik heb een scooter en sluit een verzekering op mijn naam af. En rijd 4jaar schadevrij en daarna verkoop ik mijn scooter en koop een auto. Tellen die 4jaar schadevrij ook voor mijn autoverzekering?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

In principe niet, maar als je je bij dezelfde maatschappij verzekert zijn er maatschappijen (waaronder Univé) die deze "schadevrije jaren" wel meerekenen in de bepaling van de hoogte van de premie.

Dat zijn dan echter geen officiële, in Roy -data geregistreerd, overdraagbare schadevrij jaren.