Bestaan er elektrische brommers?

Hallo,

ik zou graag een elektrische brommer willen aanschaffen. Ik wil alleen niet een scooter design, het voertuig moet dus niet op een scooter lijken. Zelf heb ik hier al een tijdje naar gezocht maar ik vind alleen maar scooters. Ik zou verder graag een 25 km-u versie willen en een die je gewoon via het stopcontact kan opladen. Als iemand mij hiermee zou kunnen helpen zou ik dat erg waarderen.

Alvast bedankt,

Groetjes,

Roy

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Op volgende site zijn er ee tweetal te vinden die meer op een brommer gelijken dan op een scooter:
-Qwic Emoto Lite Elektrische scooter Accu: Silicium loodaccu 48V/15Ah, uitneembaar Levensduur accu: 500 - 600 keer opladen Accumeter: Digitaal display Actieradius: tot 45 km Maximale snelheid: 25 km/u Aantal berijders: 1 persoon Lader: 220V, uitneembare accu Oplaadtijd: max. 2,5 uur Motor: 350 Watt direct aangedreven naaf motor (onderhoudsvrij) Remmen: Trommelremmen voor en achter Zadel (buddyseat): Geen buddyseat Gewicht: 60 kg Kleuren: Wit, zwart, blauw, rood Garantie: 2 jaar op de scooter, 1/2 jaar op de accu
-E-Solex Elektrische scooter Accu: Uitneembare (3,9kg) Lithium-Polymeer 37 V x 16 Ah Levensduur accu: 500 - 600 keer opladen Accumeter: Digitaal display Actieradius: ongeveer 1u30’ (tussen 25 en 40 km) afhankelijk van het gebruik Maximale snelheid: 35 km/u Aantal berijders: 1 persoon Oplaadtijd: Oplaadbaar: in 4 uur 70% / in 8 uur 100% Motor: 400 Watt direct aangedreven naaf motor (onderhoudsvrij) Remmen: mechanische schijfremmen voor en achter Zadel (buddyseat): geen buddyseat Gewicht: 43,9 kg (inclusief accu) Kleuren: zwart, diverse zadelkleuren Garantie: 2 jaar op de solex, 1/2 jaar op de accu

http://www.elektrischebrommers.com/