Zuiger er verkeerdom in gezet er staat n pijl op die moet naar de uitlaat wijzen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je zal toch wat specifieker moeten zijn. Probeert hij wel aan te slaan of doet hij helemaal niets. Eerst controleer je of de bougie vonkt. Zo ja dan controleren of hij wel benzine krijgt. Dan zou hij in principe al startverschijnselen moeten tonen. Doet hij het nog niet, dan is of de ontsteking of de lucht/benzine verhouding niet goed of heb je de zuiger niet correct gemonteerd.