Zijn scooters uit China echt minder?

Hallo iedereen,

Ik wil graag een scooter kopen. Mijn budget is 1300,-. Ik dacht zelf aan de Peugeot V-Clic, maar op internet lees ik er niet zulke goede verhalen over.
Heel veel kritiek is er omdat die uit China komt. Dus ik had eigenlijk 2 vragen.
Zijn scooters uit China echt zoveel slechter dan normale?
En, mijn budget is 1300,- als de Peugeot V-Clic niks is wie weet er dan wel een goede scooter voor die prijs?

Alvast bedankt,

Giovanni

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je hebt A merken zoals Honda, Yamaha, MBK...
En je hebt B merken en C merken...
Zie deze site: http://www.reijsscooters.nl/shop/contents/nl/d155_Scootermerken.html

Ik zelf heb een Kymco like 125cc (ook in 50cc te krijgen) die lijkt op een Vespa maar is de helft goedkoper en is zeker zo goed zei de dealer...
Ik raad Sym aan of Kymco die werken samen heb ik is gehoord...

Toegevoegd na 1 minuut:
Chinese scooters zijn inderdaad niet zo geweldig...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik had een AGM sportscooter, dat is ook een chineze scooter. Een en al ellende! Onderdelen zijn van slechte kwaliteit, en niet overal wilt ze maken als ze kapot zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
paulus811
10 jaar geleden
Precies. Een kort en bondig antwoord waarom je geen Chinese scooter moet kopen.