Moet je als verstandelijk gehandicapte gekeurd worden bij een bromfietsrijbewijs?

Bij een auto rijbewijs moet je gekeurd worden als je verstandelijke beperking hebt, maar hoe zit dit bij een bromfiets rijbewijs?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

"Wilt u alléén het bromfietsrijbewijs vernieuwen, dan is daarvoor geen medische Verklaring van geschiktheid nodig en dus ook geen rijbewijskeuring."

Je hoeft dus geen medische verklaring in te vullen, dus volgt er ook geen rijbewijskeuring.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor uw duidelijke reactie!