Waarom worden brommers verkocht die 70 rijden?

Ik ben opzoek naar een brommer. Maar nu zie ik op marktplaats dat er heel veel rond de 70 rijden. Hebben die hem allemaal opgevoerd? of werkt het net als bij een auto? dat hij meer kan maar het niet mag? (wat me onlogisch lijkt want waar is de rollerbank dan voor?) iemand die me kan helpen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Brommers die harder kunnen dan 45 Km per uur zijn volgens de Nederlandse wet illegaal en opgevoerd. Maar pas als je Brommer harder gaat dan 56 km per uur kan je op een rollerbank een boete / wok status krijgen. Let ook goed op of de brommer wel een 49,9 cc motor heeft als deze een grotere cc motor heeft ookal haalt deze brommer niet een hogere snelheid dan 45 km per uur wordt deze volgens de wet illegaal en opgevoerd gezien. Brommers worden vaak gemaakt voor een hogere snelheid. Bij 4/takt brommers licht deze snelheid rond de 60+ en bij 2/takt brommers licht deze snelheid al snel bij de 100 km per uur. Wanneer deze brommers in Nederland worden verkocht worden deze eerst begrensd naar 45 km/p omdat dit volgens de wet ''veiliger'' is. Omdat deze brommers orgineel makkelijk een hogere snelheid kunnen halen worden deze vaak opgevoerd.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100