Hoe moet je de varioring eruit halen bij de aprilia mojito custom 50?

Gelieve fotos stap voor stap toe te voegen: de kap eraf halen benodigdheden etc.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan je beter op een scooterforum gaan vragen.

Het beste antwoord

Gewoon op dezelfde manier als bij elke andere scooter.

Voordat je aan de klus begint moet je eerst een zuigerstop erop zetten (verwijder de bougie en plaats hem daarop). Dan haal je de carterkap eraf en verwijder je de vario poulie. Daarna verwijder je de V-snaar en haal je de Varioring er af.

Het is een secuur klusje en je moet alles in precies de juiste volgorde weer terugzetten, anders kun je je hele blok kapot draaien.

Op Youtube zijn er zat filmpjes te vinden. Ik vond zojuist deze:
http://www.youtube.com/watch?v=X5U6EPGlfZ4