doorbranden lampje achterlicht MV 50

Medeliefhebbers van de MV-50,

Heb een probleem. Het lampje van mijn achterlicht van de brommer uit 1974 brandt steeds door. Heb een voorschakelweerstandje gebruikt: geen resultaat. Een spanningsregelaar biedt geen soulaas: helemaal geen licht! Wie kan helpen? Zou mooi zijn!
Alvast bedankt, tvd

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Probeer eens een led lamp welke je in de auto winkel kan krijgen.
Ik had ook steeds een doorgebrand achterlicht, veroorzaakt door een hoog toerental.
Nu met de led lamp geen problemen meer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer een twaalf volt auto lampje deze houden het een stuk langer uit,vaak is het alleen stuk trillen van het lampje je ziet dan dat het gloei draadje in het bolletje los is,en het lampje is niet zwart.(twaalf volts lampje heeft een extra steun aan het gloei draadje)Suc6 en veel rijplezier met je Puch.