Hoe kan ik het beste voor mijn Scooter Praktijk leren?

Moet ik gewoon stiekem gaan rijden in de wijk? Moet ik niets doen en afwachten? Hoe of wat moet ik doen op voor mijn praktijk te slagen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, is niet verplicht. Ik krijg 3,5 uur les en 0,5 uur prive les + aansluitend examen.

Antwoorden (2)

kijk het is zo dat als jij 1 keer maar
scooter hebt gereden je het helemaal al in de hand
hebt je kunt wel een de scooter van iemand lenen

toen ik de eerste keer ging rijden was ik 14 jaar
en het is heel makkelijk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
'k Geloof dat jij vraagsteller nu aanzet om de wet te overtreden...
Eeeehm, wat dacht je van rijlessen nemen? Begin eens met een paar, misschien gaat het supergoed.

Stiekem rijden? Dan hoop ik niet dat je mij (of iemand anders) aanrijdt, want dan heb jij een heel groot probleem (verzekeringstechnisch en wettelijk gezien)!!

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rijlessen ga ik niet nemen, dat vind ik iets té duur. Ik heb wel is gereden in me wijk, en 't gaat er niet om dat ik niet rijden kan, want zo simpel als het is, 't is net een fiets die een stukje sneller gaat, en over de wegen. Enige waar 't mij om gaat, moet ik dingen weten van de binnenkant van de scooter? Waar een bougie zich bevind dat soort dingen? Of moet ik alleen maar een parcourtje afleggen, goed op de borden en snelheden letten en m'n papiertje in ontvangst nemen? Alvast bedankt!