De benzinemeter van mijn scooter valt steeds uit. De knipperlichten doen het alleen als de benzinemeter het doet. Hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Nieuwe meter?
En vlotter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
goh!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat nou goh dat moet je vervangen dat doet ie t weer..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe weet je nou dat als hij dat vervangt, dat ie het dan weer doet. Dat kun je niet met zekerheid zeggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat is een vlotter?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@danny dat kan ik met 95% zekerheid zeggen omdat dat gewoon de onderdelen zijn die kapot kunnen gaan en daarom de meter niet goed werkt.
@hoi hoi een vlotter is een onderdeel in je benzinetank die op de brandstof ligt en door een signaal naar de meter te sturen dat de hoeveelheid brandstof af te lezen is op de meter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En waarom de knipperlichten het niet doen is omdat de meter kapot is dus dat het hele of een gedeelte van het elektrische circuit denkt dat de motor uit staat.
In dit geval de knipperlichten die er op reageren.