Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel kost het om een Piaggio Fly terug te voeren bij een dealer?

De fly gaat 60km/h en dus te veel voor op de rollerbank. Ik wil hem laten terugvoeren naar 45km/h. Hoeveel kost dit? En waar kan ik dit in het Gooi laten doen? Het gaat om een BROM scooter.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
10.2K
paulus811
11 jaar geleden
Het is afhankelijk van de manier waarop de scooter is opgevoerd. Is dat een andere CDI (computer) dan moet die vervangen worden, maar het kan ook een andere uitlaat zijn waardoor de scoot harder gaat. Zolang we dat niet weten, krijg je alleen gokantwoorden.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

kan heel verschillend zijn,

kan 10 euro kosten of 100 euro,

soms kun je de benzine of lucht toevoer begrenzen en de andere keer moet er een andere uitlaat op,

en elke brom fiets winkel kan een scooter wel terug voeren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hangt er vanaf wat er aan veranderd is als alleen de variobus is veranderd en andere rolletjes dan vallen de kosten mee zo ongeveer 30 euro maar is de uitlaat veranderd en de sproeier dan kan het rond de 100 a 150 liggen maar aangezien de snelheid die je bij je vraag had gezet is de kans heel groot dat de variobus en rolletjes zijn aangepast

Toegevoegd na 2 minuten:
En het beste om het te laten doen is bij een scooterzaak tenzij je zelf gereedschap en de now how heb om te sleutelen maar heb beste blijft een scooterzaak al is het enkel maar vanwegen de garantie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gewoon 1 vario ring er tussen doen zal hopelijk niet meer dan 25 euro worden .

Dit is ook echt het enige wat er aan veranderd moet worden !!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi ik doe deze dingen altijd zelf maar ik heb er dan ook voor geleerd.woon je niet tever zou ik het kunnen doen, in de winkel is het altijd duur wat heb je nu precies? Snor of geel kenteken?laat ff weten dan leg ik het uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding