mag je met de scooter op de boot naar een van de waddeneilanden en daar dan op de scooter rond rijden???

ps ik weet niet precies in welke categorie dit valt, ik gok op vakantie, maar t kan ook vervoer zijn.......... sorry vast als ik um verkeerd geplaatst hebt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
Amadea
11 jaar geleden
Hangt er van af wélk eiland. Want er zijn er twee waar je alleen als bewoner gemotoriseerd mag rondrijden!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
goed te weten, dankie!

Het beste antwoord

Naar Vlieland en Schiermonnikoog niet, naar Terschelling, Texel en Ameland wel.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hmm, Schiermonnikoog telt wel een tarief voor de scooter, maar is naar mijn weten ook autoluw; dus je moet waarschijnlijk dan van tevoren een een vergunning hebben.