Is een Vespa over het algemeen geschikt voor de langere mensen?

180 - 190 cm

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is een Vespa?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een scooter
paulus811
11 jaar geleden
Ja, een DURE scooter.

Het beste antwoord

Ja hoor, daar pas je prima op. Bij scooters heb je vaak kans dat je met je knieën tegen de kappen aan komt. Bij een vespa heb je dit probleem niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En bij een kymco agility dan? Bedankt !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is een scooter uit taiwan, gemaakt voor en door kleinere mensen ;) je zou een stuk naar achtere kunnen zitten of je knieë wat meer naar buiten kunnen doen. Niet echt handiger dan een vespa dus.
paulus811
11 jaar geleden
Ik heb zelf een Vespa, maar zie niet in waarom je niet met je knieën tegen de kappen aan zou kunnen komen. Zo groot is een Vespa niet hoor.
paulus811
11 jaar geleden
En wat je over Kymco schrijft is wel grappig, maar niet waar. Kymco maakt modellen die stukken groter zijn dan een Vespa. Kijk maar eens naar bijvoorbeeld een People S of Grand Dink.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die types zijn zeker na de agility gemaakt, toen ze beseften dat er aan oa europa meer te verdiennen viel ;)
paulus811
11 jaar geleden
Nee, Kymco is een A merk en maakt uitstekende scooters voor zowel de kleine als de grote mens. Vespa denkt kennelijk dat iedereen even groot is, want ze hebben slechts twee modellen die nog beide even groot zijn ook. En ik heb zelf een Vespa, maar ook een Kymco gehad. En voor (veel) minder dan de helft van de prijs was dat een uitstekend ding.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke bedankt voor de reacties, maar ik had vandaag op een Vespa gezeten en deze zat goed. Nou wou ok ter vergelijking met een kymco weten of een Vespa groot was of niet. Ik wil namelijk de kymco agility halen, maar twijfel een beetje over de lengte.. Sommige zeggen dat het wel uitstekend kan, andere niet ... Beetje lastig. Maar kymco is inderdaad wel goed!
paulus811
11 jaar geleden
Richelle, vergeet niet dat een Kymco Agility 1200 kosten tegen 3600 voor een Vespa LX met een paar chroomrandjes. Ik heb zelf een Kymco Vitality gehad en nu een Vespa, maar kan niet zeggen dat ik de laatste fijner vindt. Groot nadeel van de Vespa vind ik de krasgevoelige kappen. Zodra je met broek langs de zijkant gaat, zitten er al krassen op. Ook is de verzekering ongeveer 3x zo duur. Koop een Vespa als geld niet uitmaakt, maar een Agility vergelijken met een Vespa is niet helemaal eerlijk.

Andere antwoorden (1)

Ik ben zelf 1m86 en het is prima te doen op een vespatje.