Ik heb een cross puch die het niet meer doet, wie weet er raad mee?

Ik heb een cross puch die ik al een aantal maanden niet heb gebruikt, nu heb ik nieuwe benzine gekocht, al het oude eruit gegooit en het nieuwe erin gedaan. Toch doet hij het niet.. De bougie vonkt wel maar niet genoeg. Ik heb de bougie al vaak helemaal drooggemaakt maar toch doet die het niet. Soms doet die het 3 seconden en dan slaat die weer af.. Wat kan ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kunt een Nieuwe bougie kopen, of de ontsteking afstellen totdat hij goed vonkt. Het kan daarna ook nog zijn dat hij te weinig benzine krijgt, dan moet je de sproeier schoonmaken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
net als het antwoord hierboven alles doen , en even opnieuw afstellen en alle leidingen schoonmaken ( doorspuiten .