Kun je een krantenwijk nemen met een scootmobiel?

In ons dorp is een wijkje vrij, de Telegraaf samen met de G&E.
Ik ben bang dat de brievenbus niet altijd bereikbaar is, iemand ervaring?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

ik heb zelf ook een krantenwijkje, en af en toe moet ik zelfs op mijn tenen gaan staan om bij de brievenbus te kunnen. sommige mensen hebben de brievenbus inderdaad erg hoog, waardoor het lastig voor iemand met een scootmobiel zal worden er bij te kunnen.
als je op kunt staan uit je scootmobiel is dit geen probleem, dan kun je even gaan staat, krant erin en weer gaan zitten. want het zijn lang niet alle brievenbussen die zo hoog hangen.

informeer eens bij degene die de kranten levert aan jou en je je wijkje aanbiedt of ze weten van hoge brievenbussen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vanwaar die -1 ?

Andere antwoorden (1)

Het zouderdaad een probleem kunnen zijn vooral als er een flat bij is (waarbij de brievenbus binnen in de hal of op de verdieping is). Op het industrie bij mijn werk rijd een man met de scootmobiel krantjes rond, dus het is wel mogelijk.
Misschien kunnen ze bij de distributie centrum iets meer vertellen wat voor soort huizen er in de wijk liggen. Of anders eens de wijk rijden en kijken hoe het is. Als het maar een paar brievenbussen niet goed bereikaar zijn en je bent in staat om stukje te lopen is het wel te doen, maar als je gebonden bent aan de scootmobiel is het lastig.