KVS lekt van mijn Scooter. Welk probleem treedt hier op?

Goedemiddag,

Er is iets aan de hand met mijn runner sp (2003) namelijk, hij lekt kvs (groen).
heb em pas een week en had het koevloeistofreservoir gecheckt en die was groen, maar daarna had
ik het bijgevuld met BLAUWE kvs. is dat erg? Me vriend zei dat het de krukaskeerringen waren die kapot zijn gedrukt, ookal zie ik geen krukaskeerringen in het waterpomp (misschien daarom het probleem?)

De lekkage komt uit een soort gootje die onderin de carterdeksel ligt.

Weten jullie wat het probleem is?

Wil ook geen honderden aan een dealer geven...

Alvast bedankt.

Link naar een afbeelding: http://img24.imageshack.us/img24/4939/img01282201202041446.jpg

Op nummer 1 hoort normaal een keerring aanwezig te zijn, die zit er ook niet op.
Op nummer 2 van het plaatje komt het KVS ongeveer uit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (1)

ik vraag mij wel af of het daar weg komt ,
ik denk toch dat je em langs een specialist moet brengen omdat ergens dus waar je blok gekoeld moet worden koelvloeistof lekt en dat hoort al helemaal niet in het blok