U heeft voor het besturen van een bromfiets, snorfiets, bromscooter, brommobiel en spartamet een bromfietsrijbewijs nodig. Een bromfietsrijbewijs (ofwel brommerrijbewijs) heeft de categorie AM of AM4. Bij categorie AM4 mag u alleen met een brommobiel (vierwieler) rijden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ja een brommer of autorijbewijs, anders mag je er alleen naast lopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Já, zolang jouw Puch de cilinderinhoud van 50cc maar niet overstijgt.....