Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet een goede routeplanner voor een bromfiets(45 km/h)?

Mijn smartphone is onlangs gestolen, dus nu zoek ik een goede routeplanner voor met mijn bromfiets die 45 km/h mag. Google maps, routenet en de anwb-routeplanner kun je inderdaad voor auto, fiets en/of lopend een route uitstippelen, echter met de scooter mag je niet altijd op de autobaan, en niet altijd op het fietspad(vanzelfsprekend dat je ook niet op het voetpad mag lijkt me;) ).
Nu zoek ik dus een goede routeplanner die van toepassing is voor mijn bromfiets. Of weet iemand toevallig of deze in ontwikkeling is bij een of andere site? Ik kan namelijk niks vinden en moet telkens weer omrijden omdat ik ergens niet in mag etc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
26.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je zou kunnen leren kaartlezen zo deden we dat vroeger ook...

Ik weet dat als je bij T-mobile zit je van Navigon een gratis route planner zelf mag downloaden die kan je op lopen fietsen of auto zetten. Dan moet natuurlijk wel weer een smartphone hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze routeplanner geeft de mogelijkheid je voertuig te kiezen. Je kiest "fiets" want brommer staat er niet bij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bikeplanner.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding