Kijk ik heb Yamaha tzr 50 model 2009, maar hoe moet ik die opvoeren, welke uitlaat is daar het best voor ???

Weet jij het antwoord?

/2500

oke ten eerste...! een tzr 07 moet ontgrenst worden middels het doorboren van de cdi unit daarna zul je een andere tandwielverhouding moeten nemen aangezien een 07 tzr 11-60 heeft je zult je uitlaat gedeeltelijk kunnen ontgrenzen en dan een 1 tandje groter voortandwiel nemen, dus 12 achter kun je afhankelijk van wat je wilt je tw 60 laten zitten dan zal hij met 12-60 en gedeeltelijk / tot volledig ontgrensde uitlaat ongeveer 85 op je teller lopen houd er wel rekening mee dat je garantie vervalt en dat je de sproeier vervangt, als je geen kennis op dit gebied hebt zou ik zeker in dit geval (nieuw blok) het door een dealer laten doen die er wel verstand van heeft. en ik zou het niet eerder doen dan na 200 km het kan wel eerder, maar daar zijn de meningen over verdeeld.... Toegevoegd na 1 minuut: De Marchas is een goede all rounder. Doet het prima op standaard cilinders maar ook op 70cc. Met zijn vernikkelde buitenkant gaat hij gegarandeerd vele jaren mee. Met EC keuring. (dus met een prop in de bocht)

Een tzr heeft een snelle 50 als standaard cilinder. Dus als je een andere uitlaat zet gaat hij al veel harder lopen. Ikzelf had op mijn tzr model 2003 een leovinci v6 uitlaat steken (is geen top uitlaat) maar hij liep toen al 110km/h. Wil je hem nog meer opvoeren heb je: - voor snelheid: een kleiner tandwiel achter en groter voor (let wel dan zal hij minder snel optrekken) een beter uitlaat een grotere cilinderinhoud -voor optrekken: een grotere carburator een andere sproeier een groter tandwiel achter en kleiner voor (dan zal hij minder snel lopen) een ander membraan een grotere cilinderinhoud

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100