welke scooter is goed en goedkoop?

gewoon voor het gaan naar school etc. ik wil een tweedehandse scooter kopen voor ongeveer 700 euro. ik hoor vaak dat piaggio zip de beste is. wie heeft er een betere?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.1K

Het beste antwoord

geen scooter ma wel brommertje, een wallaroo, zelf zweer ik daarbij.. mijn broer en vriend hebben allebei een scooter gehad maar hadde regelmatig stukken, ben nu aan mijn 2de wallaroo, eerst a klasse, nu b klasse, andere is in brand gebleven anders had ik die nooit weggedaan. Gewoon op tijd onderhoud en verder geen problemen mee. Qua prijs vallen die ook goed mee. Mijn eerste heb ik 600 euro betaald de 2de slechts 250 dus ja.. maar wat je ook kiest, wens u veel geluk ermee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

een kymco agility is ook een goede en groter dan een zip die toch wel klein is en kleine wielen heeft en minder been ruimte dan tegen over een agility
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De combinatie goed en goedkoop bestaat eigenlijk niet. We zeggen het wel regelmatig maar de combinatie prijs kwaliteit verhouding is een beter woord keuze. Je moet voor je zelf uit maken wat wil ik vraag en wat kan ik betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
yamaha neos'je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor 700 euro kan je hele goede leuke scooters kopen, Kijk eerst eens op markplaats wat er een beetje voor te krijgen is, welke modelen maak voorjezelf een eerste keuze wat je een leuk model vind en ga dan naar een echt scooterwinkel en ga daar op de modellen van je keuze een proefritje maken. Staar je niet blind op kleur en mooie stickers maar vooral op rijgedrag. Start hij soepel, werken alle knopjes, verlichting goed, zitten er geen zweet druppels olie onder aan het blok. Ga gehurkt achter de scooter zitten en kijk of hij recht is. kijk naar remmen, niet te verroest, ook naar uitlaat. en vooral is hij niet te snel, zo ja gelijk weglopen want dan weet je zeker dat hij afgeracht is.En of alle papieren kloppen.

Met deze gegevens weet je wat je moet verwachten als je eventueel verder gaat kijken en als je meer proefritjes gaat maken. Je weet hoe dat type scooter rijd en wat je te verwachten staat. Elke scooter is anders maar laat je keuze niet alleen afhangen op uiterlijk, je heb niks aan een geweldig mooie scooter waar je mee in de winter langs de weg staat omdat de blok in elkaar is gelopen.

succes.