Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan het dat mijn scooter uitvalt als er iemand achterop gaat zitten ?

Hallo iedereen , Ik heb sinds 2 weken een 2e hands zip 2000 gekocht alleen zit met 1 probleem , Als er iemand bij mij achterop gaat zitten valt de scooter uit of moet ik gas houden de scooter blijft niet stationair lopen als er iemand bij mij achter op gaat zitten dit gebeurd ook als ik helemaal achteraan ga zitten .
Verder heb ik alle kabels al nagekeken of deze niet worden strak getrokken als er te veel druk achterop komt hoop dat iemand dit weet
gr .

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk is je sproeier te klein...

Kijk anders eens naar je menbraamkleppen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een zipje is niet zo goed geïsoleerd en er kan bijv. de remkabel tegen het frame komen als iemand achterop gaat zitten waardoor hij kortsluiting maakt. Ik kan eigenlijk niks anders verzinnen, want er moet gewoon iemand achterop kunnen. Als je echt zekerheid wilt zou ik je vraag eens op Scooterfreaks stellen. Ik weet zeker dat je dan een goed antwoord krijgt;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien dat je ontsteking te tedicht bij de zadel komt, waardoor het uitvalt,
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding