Mag ik een Nederlandse brommer kopen en hem in België gebruiken? Zie extra uitleg.

Het zit dus zo:
Als ik hem in Nederland koop, krijg ik er ook een kenteken bij, aangezien dat een vereiste hier is. Echter in België niet en ik wil hem hier graag hebben.
Ik vroeg mij af:
Mag ik met deze brommer door België rijden (zo ja, ook met kenteken?) En maakt het niets uit dat ik een Belgisch brommerrijbewijs heb, ondanks dat ik op een Nederlandse brommer zit?

Dank u wel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Koop die brommer uit nederland met nederlands kenteken en je kunt m voor ca. 100 euro overlaten zetten op belgisch kenteken (in nederland doen we dit bij de RDW)