Hoe kan je de uitlaat van je scooter zo min mogelijk laten roesten?

Het is voor me broer. :) Kan je het schoonmaken met iets ofso?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

ik had dat ook ik had nieuwe uitlaat gekocht

yasuni r black edition

heb hem laten ollién dat je de blouwe kleur krijg en geen last van roest

Toegevoegd na 21 seconden:
* blauwe

Toegevoegd na 5 minuten:
als het nog niet is doorgeroest zal het wel wat meevallen denk ik. gewoon een staalborstel op boormachine en dan haal je het er zo weer af maar dan moet je hem daarna wel even overpuiten met hittebestendige verf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

een oude/goedkope uitlaat? schuren/staalborstelen (voorzichtig het is niet dik staal) en dan van die hitte bestendige lak die ze ook voor remmen gebruiken, is te verkrijgen in zwart, rood en geel voor zover ik weet..

als het een mooie is kan je hem laten olien (maar dan moet het staal echt mooi zijn) of verchromen (kan prijzig uitvallen)..

voor uitlaten is het altijd een compromis, het moet mooi zijn, EN hitte bestendig.