Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (4)

Wel als er niets anders bij in is gekomen zoals bv water (regen).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er een extra klepje tussen zit is er niets aan het handje, dan zou je in principe zonder dop rond kunnen rijden.
Maar ook zonder dat extra klepje denk ik niet dat er iets mis mee kan zijn, die paar druppels water die er misschien door de regen in zijn gekomen zijn te verwaarlozen, stof of ander gruis word wel door je benzinefilter tegengehouden.

Als je toch last krijgt (stotterende motor) door misschien die grote hoosbuien van de afgelopen week kan je proberen elke dag benzine / diesel bij te tanken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, maar de oplossing lijkt me nog al simpel. Probeer te rijden, lukt het niet, dan was het niet goed. Lukt het wel, dan is het nog goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt briljant, maar is m.i. geen direct antwoord op de vraag. Toch voor de ceativiteit een plus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het meest directe antwoord zou dan puur JA of NEE moeten zijn? Ok, JA, je benzine is dan nog goed :)))
Ja je benzine is nog gewoon goed mits iemand iets in je tank heeft gegooid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mits? tenzij zul je bedoelen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dank je voor de verbetering, ik ben nog maar net uit bed :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tenzij dat iets benzine is ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het zit zo,zondag valt mn aprilia sr stil plots.Wandel naar huis.Maandag start maar kan geen gas geven of valt stil.Haal maandag membraan eruit,stuk van reed valve,haha gevonden.Koop reed valve van nitro en steek alles terug ineen.Ondertussen heeft benzinetank zonder dop gestaan,zadel er wel over.SR doet nu niets meer????

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding