een prop kan ik je afraden. ik betaalde 25 euro bij de scooterdealer en na 2 weken was mijn band weer plat. voor datzelfde geld heb je een gloednieuwe buitenband. zie: http://www.s2parts.nl/scooter-brommer-frame-onderdelen/banden.html

het monteren van een nieuwe band kan lastig zijn, maar de autogarage bij mij om de hoek deed het gratis voor me.

Daarnaast is je profiel vaak ook een beetje versleten als je een lekke band krijgt. Met een nieuwe band ik je profiel ook weer helemaal goed en dat rijdt een stuk lekkerder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je!

Andere antwoorden (3)

Als je lid van de ANWB bent komen ze hem gratis voor je plakken, en kijk anders eens bij Kwikfit die kunnen er goedkoop een plug inzetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een "propje erin schieten" doen ze bij mij voor iets van 8 euro geloof ik. Dan spuiten ze de band in met een spulletje dat van binnenuit het gat opvult. Het gat zit er dan op zich nog steeds maar is opgevuld met een soort turbo rubber :) Geen definitieve oplossing maar je kunt wel weer even rijden.

Maar dat werkt niet altijd, want als je band gewoon versleten en poreus is is 'ie zo weer plat. Een nieuwe band kopen en laten opzetten kost mij een tientje of 7 als ik het goed heb, maar hoe veel hangt behoorlijk af van wat voor maat en soort banden er op je wielen gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maken[plakken]15a20euro maar meestal proberen ze je een nieuwe binnen en buitenband te verkopen .