is het mogelijk om te waterskieen/wakeboarden achter een waterscooter?

dus zijn er waterscooters die genoeg vermogen leveren zodat je er achter kan wakeboarden of waterskieen

Toegevoegd na 20 minuten:
hoeveel vermogen is er ongeveer nodig om een volwassen man te kunnen laten wakeboarden achter een waterscooter als je ook uitgaat van een volwassen bestuurder voor de waterscooter?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Boten
4.4K

Antwoorden (1)

er zijn zelfs waterscooters die genoeg vermogen hebben om een water jetpack aan te drijven:

https://www.youtube.com/watch?v=m4Bm3cs9TFo

Toegevoegd na 50 seconden:
denk dat wakeboarden ook zeker moet lukken

Toegevoegd na 1 minuut:
.

Toegevoegd na 1 minuut:
.

Toegevoegd na 2 minuten:
dit is trouwens een YAMAHA WAVERUNNER.