Bestaat er een gratis app waarmee ik tijdens het varen op het Ijsselmeer kan navigeren?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Boten
1K

Antwoorden (1)

ANWB app is gratis te downloaden en gratis te proberen voor twee dagen, dus als je in twee dagen het ijselmeer oversteekt....

En daarna kun je een abbo afsluiten voor een week wat je 4 euro kost, dus per keer dat je vaart kun je dan even een abbonement afsluiten...

Ik kan het je aanraden, 1x vastlopen op een zandbank kan in de papieren lopen, en deze kaarten worden vrij frequent geactualiseerd....