Hoe kan het dat mijn boot veel langzamer gaat dan normaal?

Het gaat om een 9.9 johnson buitenboordmotor. Boot gaat normaal 35-40 en nu 25 kmh. Verder loopt de motor als normaal en start ook goed.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Boten
3.3K

Antwoorden (2)

Aangroei . Dus check of er inmiddels niet een hele groente winkel annex mossel friet tent met je meelift . Dat kan enorm schelen . Dan dat stuurtje check eerst uit of je motor daar voor geschikt is dan schat ik met zit console en aanleg met bekabeling zo 900€. Het blijft een hele globale schatting . Dat zit in hoe wil het stuur bevestigd hebben aan een console ?! Met start knop enz ja dan nog duurder . Of simpel een stuur en gas hendel aan een balk !?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er hangt niks achter de motor, kan het zijn dat er een vuiltje in de carburateur zit waardoor er minder benzinetoevoer is? Ik wil een console met stuur, gashendel en elektrische start
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
hoe kan ik zien of mijn motor geschikt is?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als de boot tot nu toe functioneerde en motor ook !? En nu niet meer dan is er mogelijk aangroei onder de boot ! Dat kan wel 50% snelheid kosten .
het gewicht zegt veel, zit je er alleen in of met 2? misschien gaat je johnson in de toeren begrenzer. er zijn vele factoren die van invloed kunnen zijn.