Kapotte monokabel besturing vervangen voor hydraulische besturing?

Zouden jullie, op een kajuitboot van 9 mtr, de monokabel besturing vervangen voor hydraulisch of gewoon weer door monokabel?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Boten
1.4K

Antwoorden (1)

Persoonlijk zou ik voor een nieuwe kabel kiezen. Een compleet hydraulisch systeem is namelijk nogal prijzig. Maar.... als jij zegt: "geld speelt geen rol", dan zou je inderdaad een hydraulisch systeem kunnen overwegen.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat is precies het probleem. We hebben de boot onlangs gekocht en ligt nu bij de werf. Huidige kabel totaal versleten, wat we al hadden verwacht. Offerte voor Hydraulisch 2200 euro, Monokabel 900 euro... Maar volgens de werf is het vaarplezier er veel groter door....