Op een Noord-Frans strand gevonden; het lijkt op een onderdeel van een vaartuig. Wie weet wat het is?

In het voorjaar van 2012 aangetroffen op het strand nabij Marlimont Plage. Het bestaat uit twee kunststof vinnen en een scharnierende RVS ring. Op de vinnen zijn nog een '5' en een grotere '3' zichtbaar. We zijn al een jaar nieuwsgierig naar de herkomst en toepassing...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Boten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als ik me niet vergis zijn deze dingen afkomstig van een surfboard
bamibal
10 jaar geleden
En als je je wel vergist, dan niet.

Het beste antwoord

Lijkt op stabilisatievinnen van een klein (zeil) bootje.
Waarschijnlijk een wedstrijd of een huurbootje aan de staart nummers te zien.
Maar dat laatste is meer een aanname.
Maar het is wel degelijke een stabilisator voor een bootje.