Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is er een exploded view van een tomos 4.5 pk bbm????

we zoeken een exploded view van een tomos 4.5 pk bbm want de schroef draait niet mee

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Boten
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je zult denk ik geen exploded view nodig hebben, meestal is als de schroef niet meedraait de breekpen gebroken. Even de schroef eraf halen en controleren. De breekpen is een rond pennetje dat door de schroefas is gestoken.

Toegevoegd na 21 uur:
Vandaag even nagevraagd op de zaak, de schroef kan op twee manieren vast zitten; met een splitpen, als je die eruit trekt kan je de schroef van de as trekken, of dat zwarte conische deel achter de schroef is de moer. Daar zou een bougiesleutel op moeten passen(21mm). Let op! Bij Tomos zit daar linkse draad op, losdraaien is dus rechtsom!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de oorzaak zit dieper heel de as draait niet mee vanaf boven,het lijkt dat hij daar niet meer bekrachtigt word,ik heb hem al een keer uitelkaar gehaalt maar niets raars ontdekt,ik wil alleen wel weten dmv tekening of pen die een soort van veer aanduwt als je hem op drive zet neit is afgesleten ofzo...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding