Ik wil dinsdag graag met de veerboot van Harlingen naar Terschelling en weer terug, ik ben student en heb een OV weekabonnement, is dit te gebruiken?

Rederij Doeksen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Boten

Antwoorden (3)

Nee, die is niet te gebruiken. Je moet gewoon een ticket kopen, zie hier: http://www.rederij-doeksen.nl/tarieven/441-personen?locale=nl#veerdienst
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met een andere rederij kun je tot 14 mei gratis naar terschelling!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt met rederij Evt gratis naar Terschelling. Deze kennismakingsactie duurt t/m 15 mei. Je kunt reserveren op www.evt.nl en betaald in Harlingen alleen een euro toeristenbelasting.
Bronnen: