hoe hard kan een bootje met 10pk??

Het bootje weegt ongeveer 250kg

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Boten
10.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is erg moeilijk te zeggen, de snelheid hangt namelijk ook af van de vorm van de boot en het type buitenboordmotor.

Antwoorden (2)

Hier http://www.goeievraag.nl/vraag/vervoer/boten/hard-ga-boot.53781 iemand die met 4 pk al bijna 25 gaat.
Wel een rubberboot, dus iets lichter, maar je gaat in plane, dus dat maakt niet zoveel uit.

Verder is er alleen maar iets over te zeggen als je iemand vindt met precies dezelfde boot.
En zelfs dan, want er kan wel 10pk op je motor staan, maar na een paar jaar wordt dat meestal wat minder.

Dus navigatie mee en je weet het zeker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De snelheid van een boot is afhankelijk van de vorm en het gewicht bij een gewone waterverplaatsing dat afhankelijk van de lengte.