Weet iemand een site waar je een goedkope visparaplu van zo'n 2 meter doorsnee kan kopen???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Boten
1.5K

Het beste antwoord

Www.vlemmix.nl
Viswinkel in de buurt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

www.marktplaaats.nl

Toegevoegd na 19 minuten:
www.marktplaats.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Die bestaat niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt, ik heb hem nu wel goed, hoop ik, als je hem nog niet kan vinden, laat maar horen
Roven.nl en meerval.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat je het beste kunt doen is op marktplaats kijken en daarbij zoeken op de term visparaplu. Daarbij kun je ook een zoekstraal ingeven van bv max 10km. Voordeel is dat je de visparaplu dan eerst kunt bekijken en vissers zijn meestal zuinig op hun spullen en daarbij betaal je meestal max de helft van de nieuwprijs. Gaat goed komen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik koop hem liever via een webshop nieuw en niet via marktplaats.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snap ik. Kijk een op de volgende link: http://www.discushospers.nl/epages/090104.mobile/?ObjectPath=/Shops/090104/Products/sal74582&Locale=nl_NL Dan vind je een visparaplu 2,30 meter doorsnee voor € 22,95
Een zeer lichte maar stabiele visparaplu Die in de hoogte verstelbaar is door middel van snelsluiting. De paraplu kan geknikt worden. Paraplu kan gebruikt worden tegen regen en zon. Leverbaar in 2,30 en 2,50 meter. Kleur groen.
Ze zijn nu in de aanbieding bij Gamma!!