Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand een site waar je een goedkope visparaplu van zo'n 2 meter doorsnee kan kopen???

Weet iemand een site waar je een goedkope visparaplu van zo'n 2 meter doorsnee kan kopen???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Boten
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Www.vlemmix.nl
Viswinkel in de buurt?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

www.marktplaaats.nl

Toegevoegd na 19 minuten:
www.marktplaats.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Die bestaat niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt, ik heb hem nu wel goed, hoop ik, als je hem nog niet kan vinden, laat maar horen
Roven.nl en meerval.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat je het beste kunt doen is op marktplaats kijken en daarbij zoeken op de term visparaplu. Daarbij kun je ook een zoekstraal ingeven van bv max 10km. Voordeel is dat je de visparaplu dan eerst kunt bekijken en vissers zijn meestal zuinig op hun spullen en daarbij betaal je meestal max de helft van de nieuwprijs. Gaat goed komen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik koop hem liever via een webshop nieuw en niet via marktplaats.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snap ik. Kijk een op de volgende link: http://www.discushospers.nl/epages/090104.mobile/?ObjectPath=/Shops/090104/Products/sal74582&Locale=nl_NL Dan vind je een visparaplu 2,30 meter doorsnee voor € 22,95
Een zeer lichte maar stabiele visparaplu Die in de hoogte verstelbaar is door middel van snelsluiting. De paraplu kan geknikt worden. Paraplu kan gebruikt worden tegen regen en zon. Leverbaar in 2,30 en 2,50 meter. Kleur groen.
Ze zijn nu in de aanbieding bij Gamma!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding