Hoe heet dit onderdeel?

We zijn van plan om een boot aan te schaffen. Het gaat om een Drettman DD-kruiser OK. Hoe dan ook, achter op de boot is een zwemplateautje, we zouden graag deze vernieuwen en breder maken zodat er meer ruimte is. Kan je deze "Zwemplateau's" ergens kopen(Zo ja, hoe heten ze dan écht?) of moet je ze zelf maken?

Groetjes!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Boten

Het beste antwoord

Die dingen heten inderdaad gewoon zwemplateau's. De meeste watersportzaken kunnen ze leveren. Ook online kun je ze bestellen, maar het is beter om het iemand te vragen die jouw type boot kent.

http://www.allesvoordeboot.nl/contents/nl/d435.html
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal juist +1 Overigens op veel meer plaatsen te verkrijgen.