Lichtste buitenboord motor

Het is de bedoeling om een buitenboordmotor naast de kano te hangen maar hij moet wel zo licht mogelijk zijn natuurlijk.
Er hangt nu een elektromotor naast maar voor langere afstanden en qua snelheid is dat niet zo geschikt
mijn idee was dan om snel met benzinemotor naar de plek waar het leuk en rustig is te varen
en dan op de elektromotor verder varen

Wie weet hier iets meer van?
max gewicht
prijs
merk
2 of 4 tact
en lang of kortstaart nemen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Boten
2.1K

Het beste antwoord

Ga voor een Yamaha Malta 3,3pk. Erg goede ervaringen mee en werk als bootverhuurder in Friesland. Zijn vrij goedkoop, degelijk, licht en starten eenvoudig. Let er wel op: een paar druppels water is funest, dus zorg ervoor dat je trechter of schenktuit goed droog is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarom doe je geen elektrisch bb motortje?
Milieu vriendelijk, geen herrie en geen stank.
En ook vaak toegestaan in natuurgebieden waar een benzine BB niet mag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij heb je mijn vraag niet begrepen of niet goed gelezen