Wat is de snelste auto op de wereld onder de 20000 euro.

Waar je natuurlijk mee op de openbare weg mag.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
2.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nieuw of tweedehands ?

Het beste antwoord

Als je aan acceleratie denkt, zou ik een 2e hands Lotus Elise kopen. Die kan je ook werkelijk zuinig rijden als 't moet! (Zal moeilijk zijn, afhankelijk van je rechtervoet.)
Maar bijv. een simpele 2e hands Peugeot 406 V6 Coupe gaat al 235km/h voor 3000 euro.
Nieuw, in Nederland: Colt CZ3 1.5 Ralliart.
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=50977&cache=no

Toegevoegd na 5 minuten:
Die gaat dan 210km/h. Net onder de 20000 euro. Maar je ziet, voor 6,67x minder geld heb je een 2e handsje die een stuk sneller gaat. De overige 17000 euro leg je gewoon klaar voor reparaties :).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, weer die 406 coupé :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooie wagen :).

Andere antwoorden (1)

Hallo Thomm,
De Ferrari Mondial die op Marktplaats staat voor €19.500.
http://auto.marktplaats.nl/ferrari/386262002-ferrari-mondial-3-2.html
En dat is nog een goede belegging ook :)

Wat direct in me opkwam, en waar ik ervaring mee heb zijn de Mercedes E-55 AMG ,en de BMW M3 en M5 .
Gewoon gruwelijk qua acceleratie en topsnelheid!
Deze zijn tweedehands ook onder de €20.000 te vinden

Toegevoegd na 9 minuten:
sorry, kost €19.950