Wie gaat er een nieuwe(re) auto kopen maar geen gebruik maken van de slooppremie?

Ik heb nog een oude golf staan waar ik vanaf wil en die binnen de sloopregeling valt.... Ik ga alleen geen nieuwe auto kopen, maar raak het oude kreng particulier niet kwijt...

Enne, kunnen we dan wat regelen natuurlijk :)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Je moet dan wel wat trucs uithalen.
De auto moet sinds maart 2008 op je naam staan, dat zal wel goed zitten. Maar je moet ook een nieuwere kopen.
Die moet je natuurlijk ook op je naam laten zetten.
Daarna pas doorverkopen. Gedoe.
AWM
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
In principe mag ie daar niet aan meewerken, want die auto moet dus sinds maart 08 op je naam staan.
Maar, autoverkopers, dat moet lukken:)

Andere antwoorden (2)

Wij moeten een auto hebben, maar hebben geen inruil of oude auto. Daarnaast denk niet dat het een 'nieuwe' auto zal worden dus dan gaan de slooppremie niet door denk ik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat kennen we regelen ?? uw bedoelt verkopen ?