peugeot 307 en lampje storing uitlaatgas blijft branden, zowel op benzine als op lgp, kan geen kwaad zegt de dealer, klopt dat ???

is van bouwjaar 2002

Toegevoegd na 6 dagen:
itmem kan gesloten, wij hebben een andere auto genomen,

Marianne

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
10K

Antwoorden (2)

Ik heb het even gegoogled, en er kwam bij het intikken van "storing uitlaatgas" direct al Peugeot 307 te staan. Het is blijkbaar een veelvoorkomend probleem, ik zie op een forum dat wanneer mensen het laten verhelpen door een software-update het lampje na een tijdje gewoon weer terug komt

Dit is de pagina waar het stond:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan idd geen kwaad.
Op het moment dat die storing naar boven komt betekend het dat je niet aan de gestelde
emissie-waarde. Je bent nu het milieu aan het vervuilen. oeoeoe........ haha.

Wat hier de reden van is kan ik zo niet zeggen. het kan heel veel redenen hebben.

Bekijk onderstaande site eens. Dat heb je wat om te proberen.

(niet beginnen met kat en lamdda's!! is heul duur)

suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jij ook bedankt voor je antwoord, ik ben nog net lid van dit forum en had niet zo snel een reactie verwacht 1