Mijn vdo autoradio is kapot, kan ik hem nog laten repareren of kan ik beter een nieuwe kopen?

Ik heb en vdo 1504 autoradio. De draaiknop voor het volume is kapot. Kan ik dit nog laten maken, of lopen de kosten zo hoog op dat ik beter een nieuwe kan halen. En kan je een losse autoradio halen, of moet je dan ook gelijk een nieuwe nemen (dus met inbouw in je auto)?

Weet jij het antwoord?

/2500

De nieuwe generatie autoradio's (ook de goedkope) hebben tegenwoordig vaak een soundenhancing (exiter) aan boord. Dat geeft -ook bij gebruik van minder goede luidsprekers of bij slechte akoestiek een veel "lekkerder 'geluid. Zo een radio kun je al voor palweg 0 Euro aanschaffen en ze hebben meestal iso aansluiting, dus twee stekkers overzetten + antenneaansluiting en je weet niet wat je hoort. Voor dat geld kun je je VDO niet eens laten repareren. Moderne autoradio's kun je nauwelijks repareren, de smd onderdelen zijn veel te klein en het foutzoeken/ vervangen is ondoenlijk. Reken daarbij 5--100 euro reparatieloon per uur en je beseft dat wecycle erg blij is met je oude radio. Sorry dat ik geen beter alternatief kan geven. Overigens heb ik heel wat autoradio's gerepareerd........ Toegevoegd na 1 minuut: palweg 0 euro= pakweg 40 euro

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100