Hoe groot is het fileprobleem in de rest van de wereld?

In nederland staat er dagelijks ongeveer 50 km file. Hoeveel is dat in de rest van de wereld.

Uitgedrukt in cijfers aub

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Nou, ik kan je vertellen, dat het fileprobleem in NL helemaal niets voorstelt vergeleken bij andere landen.
Ik denk dat het 't ergst is in Mexico City, waar elke dag 6 miljoen auto's 29 miljoen mensen (proberen) te vervoeren.
Plaatje bij antwoord
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die zitten toch de hele dag binnen?
AWM
14 jaar geleden
Ja. Maar nu mogen ze weer naar buiten. Ik ga maar niet kijken of dat klopt.

Andere antwoorden (1)

Ik denk niet dat dit in de rest van de wereld heel veel anders is...

En als ik denk aan al die reizen in het buitenland. Dan was ik weer blij als we met een groot oponthoud weer op plaats van bestemming waren...