als ik 100 km/u rijdt en ik geef gas zie ik wel de toeren op lopen maar niet de snelheid wat kan dit zijn

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Het kan ook zijn dat je koppelingkabel te strak staat .
Draai de kabel bij het motorblok iets losser en dan kijken of het resultaat heeft .
Maar kijk dan wel eerst even als je optrekt met de auto en je laat het pedaal van de koppeling los en dat de koppeling begint te werken als het pedaal weer bijna bovenaan staat .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dan slipt je koppelingsplaat en moet vervangen worden...!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zal idd de koppeling zijn. Kleine proef zet de auto op de handrem in de tweede versnelling laat de koppeling opkomen...blijft de auto staan en de motor lopen is het de koppeling.
Let wel op dat er niets voor de auto staat !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat je auto een verrotte koppeling in zijn lijf heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tenzij je gelijk de koppeling intrapt, is er wel iets technisch aan de hand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een handbak hebt is je koppeling versleten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er moed 5 cm speling op de koppeling zitten ,hij mag niet te strak staan