kun je met een botswagentje ook op straat rijden?

van de kermis.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Lijkt mij een beetje moeilijk omdat je met die lange stang op je botsautootje geen contact meer met de stroomvoorziening hebt. Mocht het je toch lukken om hiermee b.v. middels een accu of verlengkabe toch op straat te rijden dan zal jouw botswagentje moeten voldoen aan de normen die worden gesteld door de rijksdienst wegverkeer en zal je een kentekenplaat moeten dragen alsmede zul je over een geldig rijbewijs moeten beschikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee, daar hij zijn spanning van het gaas boven hem krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja maar dan moet je hem wel aanpassen, want in orginele staat lukt het niet!

[img]http://img651.imageshack.us/img651/4171/botsautoklein.jpg[/img]
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Erg hard gaat het niet . Misschien met lithium batterijen en een elektrische motor ?
escape
13 jaar geleden
De elektrische motor zit er af-fabriek al in.
Nee, het RDW zal hier een typegoedkeuring voor moeten verlenen, hetgeen uitgesloten is voor gebruik op de openbare weg.