Waar kan ik zo voordelig mogelijk een busje huren om mee op vakantie te gaan?

Wij gaan met 5 volwassenen en 2 kinderen tien dagen naar Noorwegen. Dit willen wij graag doen in een busje. We zoeken een busje die kilometervrij is.

Toegevoegd na 8 minuten:
We hebben al wel verschillende gevonden, vanaf 700/800 euro, kilometervrij rijden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Natuurlijk is alles te krijgen voor een bepaalde prijs die je van te voor afgesproken hebt. Maar dan zul je goede afspraken moeten maken bv. Hoeveel km je gaat rijden, want tussen zuid en noord Noorwegen is al zo’n 2000 km dus weg en terug al zo’n 4000 km. Nou en dan nog er naartoe je kunt je wel voorstellen dat de verhuurbedrijven daar niet blij mee zijn. En je ook voor € 800,00 voor deze reis geen busje hebt. Maar een goed goedkoop verhuurbedrijf van personenbusjes dat deze verhuur wel eens zou kunnen doen is.
Personen vervoer de Bruyn.
Christiaan Huijgensstraat 34
4702 RZ Roosendaal.
Tel: 0165-555742.
Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je zou op Marktplaats kunnen kijken, of een oproep plaatsen.

Er zijn mensen die hun busjes of campers verhuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk niet dat je een busje kan huren die kilometervrij is, en als je er wel een vind die weinig vraagt en of geen kilometers rekent zou ik toch maar even naar de kwaliteit van de bus kijken ...waarom bezuinigen je gaat er wel met een heel gezin in
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een goedkoop busje en verkoop hem weer als je terug bent van vakantie. Of busje lenen/huren van iemand?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk even rond in je vrienden of kennissen club of daar ook iemand ie waar je een busje van kunt huren. Zo niet dan een oproep plaatsen in de plaatselijke krant