Waar kan ik tegen een goede prijs de distributieriem van mijn camper fiat ducato 25 TDI Bwj.1998 laten vervangen ? woon omgeving Sint-Niklaas.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Fiat Dealer voor luxe en bedrijfswagens
Raapstraat 4
9100 Sint-Niklaas
Tel.: 03 776 00 49
Fax: 03 777 12 52

Je betaalt hier iets meer dan bij een klusjesman zonder bon, maar een reparatie via een erkende garage geeft je ook de zekerheid dat het vakkundig is gedaan en dat je er garantie op hebt. Een klusjesman zal ook zijn werk goed doen, maar zal zeker geen garantie geven als u straks door hem met een defecte motor bent gestand.

Succes !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

(sorry, reclame) Maar, via Mijngarage.nl kun je vaak een goedkoop bedrijf vinden, succes!