Welke spullen moet je verplicht in je auto hebben in Frankrijk? (Gevarendriehoek etc etc)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (3)

Op onderstaande site staat een lijst wat er allemaal verplicht in de auto aanwezig dient te zijn in alle Europese landen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedenk dat uw motorvoertuig vanaf het thuisland aan bepaalde verplichtingen moet voldoen qua uitrusting en technische staat. Een geldig rijbewijs en een geldige groene kaart.

Vervolgens heeft u te maken met de landen die u doorkruist. Uw standaarduitrusting mbt gereedschap, reserve-onderdelen, aangevuld met brandblusser, verbanddoos, reflecterende hesjes etc.

Sommige landen hebben ook zg autobaanvignetten.
Denk ook aan de juiste banden. Zie verder de link van
de ANWB.

Toegevoegd na 4 minuten:
Besluit u van uw route af te wijken en een koud land op te zoeken, dan gelden er ook richtlijnen voor de banden en sneeuwkettingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een veiligheidsvestje en een gevarendriehoek.
Have fun!