Waar kun je de goedkoopste autobanden vinden?

Ik moet helaas 4 nieuwe banden onder mijn auto maar waar zijn ze het goedkoopst. Liefst incl montage en in de buurt van Eindhoven.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het moeten natuurlijk wel banden zijn die gewoon goedgekeurd zijn
ik bedoel ook niet goedkoop in de vorm van de minste kwaliteit maar een goede band en dan de goedkoopste die ze kan leveren

Antwoorden (9)

Google ff naar gebruikte autobanden! Er zijn in nederland wel aardig wat 1mans bedrijfjes of auto bedrijven die in 2de hands banden handelen. Als je je een beetje orienteert dan zou je voor ongeveer 100 euro rondom redelijke banden incl montage hebben!

Let wel bezuinigen op remmen en banden is niet erg verstandig!!!! Je band is het enige contact met de weg! Je wilt je gezondheid of je leven of dat van anderen toch niet op het spel zetten om wat centen over te houden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via deze link vind je goedkope autobanden.
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op marktplaats vind je soms goedkope nieuwe banden. Als het de laatste set is, of een band van vorig jaar (maakt bijna niet uit) kun je soms goedkoop scoren.

Heb je geen zin in marktplaats, dan is autobandenmarkt (hierboven genoemd) de goedkoopste.
paulus811
13 jaar geleden
Probeer het eens bij de autosloop,daar haalde ik ze vroeger ook.Goedkoop en goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem voor de veiligheid van u en uw medeweggebruikers nieuwe banden. Als u al moet bezuinigen op deze dingen vraag u dan af of u uberhaupt wel een auto kunt onderhouden mbt verzekering en belasting.

Zeer goede bandenfirma.
http://www.delticom.nl/autobanden.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor zover ik weet is ATU ( auto unger ) veruit de goedkoopste ! Van origine Duits , maar bij ons zijn ook vestigingen . Bij ons in het zuiden is er een in Sittard .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet naar piet Keijzer in Helmond gaan. Eerst even bellen of ze voor jou type auto banden op voorraad hebben. Daar is het goedkoop en service.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Banden bestellen via goedkope leveranciers op internet klinkt natuurlijk aantrekkelijk, echter de banden moeten daarna nog wel gemonteerd worden, waarna de wielen ook nog uitgebalanceerd moeten worden. De meeste mensen kunnen dit niet zelf en kennen ook geen mannetje die dit even goedkoop wil doen. Garages zitten er ook niet zo erg op te wachten, als klanten zelf met banden binnen komen wandelen en alleen het verzoek hebben om ze even te monteren. Verwacht dan geen zacht prijsje voor de montage.

Het beste kunt u de aankoop en montage van banden combineren met het geven van een beurt van uw auto of het APK laten keuren. Op dat moment is er bij de garage nog wel eens korting te regelen. bijv gratis montage.

Er zijn genoeg goede garages waar strakke prijsafspraken te maken zijn. heb zelf alleen wel slechte ervaringen met de grote ketens zoals Kwik Fit. Is vaak onpersoonlijk en meestal "vinden"ze ineens nog andere zaken, die vervangen dienen te worden, waardoor je toch weer met een fikse rekening de deur uit gaat. Probeer gewoon eens een Vakgarage of zo. dat werkt meestal beter.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Hou er rekening mee dat de kwaliteit van goedkope banden uiteindelijk niet wordt terug verdient.
Je brandstof verbuik zou door rolweerstand wel eens slechter kunnen zijn en dat loopt aardig op.