Ik wil mijn gewone demper naar een sport demper vervangen maar ik vroeg zich af of dit een groot verschil zou geven?

Ik wil mijn gewone demper naar een sport demper vervangen maar ik vroeg zich af of dit een groot verschil zou geven? Zal ik grotere effect zien als ik van mijn gewone demper naar sport demper zou overgaan Qua geluid zou ik dan meer effect zien of toch niet?

2 maanden geleden
in: Auto's
tinus1969
2 maanden geleden
Wat voor effect? Stiller?
BrianP
2 maanden geleden
Luider bedoel ik
Inekez1
2 maanden geleden
Zonde van je geld. Eerst geld uitgeven aan een sportuitlaat, dan een boete krijgen voor teveel lawaai en dan de boel weer in originele staat terugbrengen...

Antwoorden (1)

Ja dat maakt zeker verschil, het geluid wordt dan veel mooier en beter hoorbaar.
2 maanden geleden